Autor |
Wiadomość |
Erka |
Wysłany: Pon 20:21, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
2. Witaj na forum : www.naszapaka.pun.pl - Tutaj znajdziesz kolegów ...
- Tutaj znajdziesz kolegów, przyjaciół i znajomych do swojej paki http://www.naszapaka.pun.pl/index.php - Ogłoszenia, komunikaty, zaproszenia ...
www.naszapaka.pun.pl/viewprintable.php?id=2 - Podobne strony
Więcej wyników z www.naszapaka.pun.pl »
- .
-
3. Ceny paliw w Europie - - Galeria Zdrowia, Marketingu i Rozrywki -
Liczba postów: 2 - Liczba autorów: 2 - Ostatni post: 17 Sty 2008
http://www.naszapaka.pun.pl/forums.php · http://www.naszakasa.pun.pl/forums.php. Post został pochwalony 0 razy ...
www.sukces.fora.pl/praca-rekreacja-rehabilitacja-sport-i-turystyka,27/ceny-paliw-w-europie,213.html - 31k - Kopia - Podobne strony
.
4. Stres, konflikty i niskie morale załogi - - Galeria Zdrowia ...
http://www.naszapaka.pun.pl/forums.php · http://www.naszakasa.pun.pl/forums.php. GŁOWA DO GÓRY - BĘDZIE DOBRZE Chodź na stronę: ...
www.sukces.fora.pl/leczenie-naturalne,16/stres-konflikty-i-niskie-morale-zalogi,279.html - 32k - Kopia - Podobne strony |
|
|
Logos |
Wysłany: Pon 8:44, 02 Cze 2008 Temat postu: klan Pitak |
|
Klan Pitaków wywodzi się z królewskiego grodu - Krakowa. Pitak po krakowsku oznacza grydkę, jabłko Adama, członek męski.
Zapraszamy wszystkich Pitaków , po mieczu i kądzieli do wpisywania swoich wspomnień rodowych i rodzinnych. Mamy nadzieję, że Wasi znajomi również zajrzą do naszej rodzinnej skrytki.
Genealogów , historyków i archiwistów prosimy o pomoc w poszukiwaniach dokumentów i innych świadectw naszej tożsamości.
Zapraszamy
http://www.pitak.fora.pl/ |
|
|
Erka |
|
|
Verbum |
Wysłany: Czw 20:57, 26 Lip 2007 Temat postu: * Dramatyzacja * teatr bez publiczności |
|
* Dramatyzacja * teatr bez publiczności
Nie wiadomo dokładnie, ani dlaczego człowiek odczuwa potrzebę grania, ani co się w nim dzieje w trakcie procesu przyjmowania na siebie innej postaci, tj. tworzenia roli. Natomiast zupełnie oczywistą i stwierdzalną empirycznie jest rozdzielność postaci scenicznej i prywatnej osobowości aktora. Aktor nie przyjmuje fikcyjnej egzystencji odtwarzanej postaci jako własnej, ale jakby tylko na chwilę i to przede wszystkim w procesie adaptacji, czyli prób zanurza się w niej, by następnie odtworzyć jej kształt podczas spektaklu. |
|
|